پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261878
يک هزار ميليارد تومان تجهيزات پزشکي وارد چهارمحال و بختياري شد
تاریخ انتشار : 1402/06/07 11:09:25
نمایش : 676
رئيس دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني چهارمحال و بختياري از ورود بيش از يک هزار ميليارد تومان تجهيزات پزشکي بروز و پيشرفته همزمان با دولت سيزدهم به اين استان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ،  ارسلان خالدي فر با حضور در برنامه زنده تلويزيوني و راديويي "مردم و مسئولان" از شبکه استاني جهانبين با تشريح فعاليت ها و دستاوردهاي حوزه سلامت استان در دولت سيزدهم گفت: با تلاش هاي طاقت فرساي کادر بهداشت و درمان در همه دوران بويژه در پاندمي کوويد۱۹، تهيه واکسن و ارائه خدمات در دورترين مناطق استان براي مقابله با بيماري ها همچون کرونا در دولت سيزدهم تحقق يافت.

وي از ايجاد زيرساخت هاي بهداشتي و درماني طي دولت سيزدهم در اين استان خبر داد و گفت: طي دو سال اخير موافقت اصولي جهت احداث بيمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابي در منطقه رحمتيه شهرکرد اخذ شده است.

خالدي فر از ورود تجهيزات پزشکي سرمايه اي به اين استان گفت و افزود: افزايش تعداد دستگاه هايMRI  در اين استان از ۱ به ۶ عدد، دستگاه سي تي انژيو گرافي فوق پيشرفته ۲۵۶ اسلايس، دستگاه راديوتراپي جهت اشعه درماني و بيماران سرطاني و ليزيک چشم پزشکي تنها بخشي از تجهيزات گران قيمت و پيشرفته اي ست که در دولت سيزدهم به چرخه درمان استان وارد شد.

وي تصريح کرد: هم اکنون بيش از ۱۵۰ پروژه بهداشتي،‌ درماني و عمراني جهت توسعه خدمات حوزه سلامت استان در دست اجراست که با تامين منابع و اعتبارات مالي اجراي ان ها تسريع مي شود.

خادي فر راه اندازي بخش پيوند کبد غرب کشور و افزايش جذب پزشکان عمومي و متخصص و فوق‌تخصص را از ديگر دستاوردهاي دولت سيزدهم بيان کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html